JODOH & AJAL DITETAPKAN OLEH YG MAHA ESA :D

 
 
 
 


hehe .. korg smue pelik npe sye x update blog kn kn.. sory oke.. ade msalah peribadi ckit .. heehe .. oke .. sye nk mlekan dgn tajuk kli nie "Jodoh & Ajal maut ditetapkn oleh yg Maha Esa .." setiap manusia ade buat dosa besar @ kecil .. setiap perlakuan manusia sntiasa terbatas & gerak geri kte pula yg sedar @ tanpa sedari .. disebabkn itu , Allah s.w.t. dpt melihat di mana kte berada & mengawasi kte slama 24 jam .. Allah s.w.t. xpernah tdo & xterjaga spti kte .. justeru itu , Allah lah Maha meniup sgala roh pencipta Nya sbgai makhluk Allah termasuk kte smue .. oke .. sye sbgai manusia yg kurg sempurna & byk kelemahan xdpt berselindung drp kelebihan & melakukan dosa2 yg lalu .. "Ya Allah , aku mngharapkn keampunan &terimalah sgala kemaafanku ini .. Amin".. selama ini aku rse sunyi & sepi sbb aku xdpt kekuatan 'cinta Allah cinta abadi' .. smue manusia perlukan cinta yg suci tanpa cinta kte xbole kemana2 .. huk3 !! cinta itu xpernah meminta & menerima seadanya .. terjalin lah kasih syg sesama kte .. hehe .. kemudian , klo dipersoal tntg jodoh pula aku pon xtau spe jodoh aku .. ya tentu smue sudah tertulis & ditakdirkn oleh yg Maha Esa .. aku hny mampu berdoa & tawakal pdNya .. harap2 jodoh aku dgn org beriman , dpt membahagiakn aku hingga akhirat & dpt membimbing aku ke jalan Allah s.w.t .. InsyaAllah .. haa .. korg smue mesti dpt alami ape itu cinta pertama kn kn .. klo dgn aku pula mmg aku pena rse cinta pertama tp cinta aku xdsmbut dgn org aku sygi .. org kata ape tu cinta hny bertepuk sebelah tangan jer .. sdey kn klo korg smue brada di tmpat aku .. ;( tp aku redha & pasrah pd Allah s.w.t .. aku tau dy bkn jodoh terbaek buat diriku .. dan jua dpt pertahankn cintaku pd Ilahi .. hmm .. aku percaya pd Allah s.w.t suatu ari nanti aku pasti ketemu cinta sejati aku yg tertulis oleh yg Maha Esa..Aminn Ya Rabb ..syukur alhamdulillah kpd Allah s.w.t kerana memberi aku peluang serta petunjuk jalan yg benar selama ini .. aku sedar bahawa aku hny hamba Allah yg kurg sempurna & sgt kerdil pd pndgn Allah s.w.t .. :) kemudian pula hujah tntg ajal maut kte smue xtau ble akn tiba .. huhu .. hmm .. korg smue mesti peka dgn sgala kejadian yg diturunkn bala @ malapetaka drp Allah s.w.t. ..yg pasti diats bumi ini ade hikmah sebaliknya .. cme kte xtau .. hny Allah yg Maha Mengetahui .. ehehe .. sgala kejadian yg berlaku itu xdpt kte djangka dgn akal fikiran manusia sbb Allah s.w.t sudah menentukan sgalanya .. korg smue renungkn ape yg da berlaku di bumi ini misalnya suhu bumi xmenentu kadang2 panas kadang2 sejuk , putaran bumi bergerak sgt pantas skali & org smue pggil ape tu "masa itu emas"..kte perlu manfaatkan "masa itu emas" dgn melakukan pekerjaan yg berfaedah & mencari ilmu duniawi & ukhrawi..InsyaAllah sgala perwatakan & gerak geri kte akn mndpt keberkatan & keredhaan drp yg Maha Esa..smue itu sudah ditetapkn oleh yg Maha Berkuasa..kte hny sbgai hambaNya tetap mematuhi sgala perintahNya..

ALLAH yg MAHA PELINDUNG & MAHA PENGASIHANI.. :D




SMOGA KTE BRADA GOLONGAN BERIMAN
& MNDPT PELINDUNGAN YG MAHA ESA AMIN YA RABB!!!





             ♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Qis ! Komen Kalau Suka ! ♥













0 orang nak tahu RAHSIA Qis:

HERBALIFE FORM !! ( for series buyes )

Name:
Address:
Handphone Number
Occupation
Where do you live ? Kedah
Perlis
P.Penang
K.Terengganu
Kelantan
Bangi
Kajang
Sri Kembangan , Serdang
Johor
Have you register as a member of Herbalife ? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Extra income
Improve healthy
Improve energy
Improve prob skin
extradionary

Extra information that can help me to guide you.

This online form was provided by Freedback.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...